A aduce afacerea ta online pe noi culmi de succes si popularitate, nu este un lucru usor.
Search engine optimization sau SEO, este una dintre principalele cai prin care poti face acest lucru. Cu peste 6 miliarde de cautari online in fiecare zi, motorul de cautare poate reprezenta pentru tine, trambulina care iti va lansa compania sus in topul vizitelor de pe web.
Poate te-ai intrebat ce inseamna optimizare seo. Toate detaliile le poti afla pe Smartseopack.com.
Totusi, nu toate campaniile SEO sunt facute la fel. In timp ce unii marketeri pot vedea rezultate exceptionale intr-o perioada relativ scurta de timp, pentru altii totul devine foarte confuz si frustrant, acestia neobservand rezultate bune din punct de vedere al ranking-urilor, decat sporadic.
Daca ai investit deja intr-o campanie SEO pentru afacerea ta online si nu observi rezultatele dorite, s-ar putea sa fi facut ceva gresit iar noi vom incerca sa evidentiem care sunt greselile comune care se fac in astfel de cazuri, in randurile de mai jos:
- Nu masori datele concrete, un obicei prost pe care trebuie sa-l schimbi.
De obicei, parametri SEO se masoara si asta pentru un motiv foarte solid. Rapoartele si toate datele generale despre o campanie SEO iti pot crea o idee de ansamblu in ceea ce priveste strategia ta de optimizare, poti vedea astfel ce trebuie modificat, ce trebuie adaugat, etc.
Daca nu faci asta, nu vei avea o baza de “depanare” a strategiei SEO si lucrurile vor incepe sa mearga din ce in ce mai rau. Mai mult decat atat, multi marketeri prefera sa masoare date nu foarte concludente, asa cum ar fi page rank-ul, vizitele pe site sau autoritatea domeniului.
Nu ne intelegeti gresit, nu spunem ca acestea nu ar fi importante (sunt foarte importante si ele), dar nu se traduc de obicei in vizite si in vanzari (daca ai un site gen magazin online de exemplu).
Ar trebui sa te concentrezi si pe rata de conversie (conversion rate optimization sau CRO), performanta traficului si aria de concentratie a vizitatorilor. Acesti factori iti vor crea o idee mai buna despre pasii ce trebuie urmati pentru a genera si mai multe vizite.
- Continutul tau dezamageste utilizatorii.
Daca vrei un SEO de calitate, trebuie sa pui pe primul plan continutul. Daca acesta este slab conceput, este adaugat foarte rar sau mai grav – este copiat de pe alte site-uri, vizitatorii tai nu vor aprecia acest lucru si nu vor mai intra pe site.
“Content is king”, este expresia preferata a specialistilor SEO in ziua de astazi, aceasta expresie fiind considerata perfect valabila si din punctul de vedere al motoarelor de cautare.
Cauta sa postezi continut nou tot timpul. Acesta trebuie sa fie de calitate, sa nu fie prea scurt dar nici prea lung, sa contina informatii foarte interesante pentru vizitatorii tai si nu in ultimul rand, sa fie scris corect din punct de vedere gramatical. Daca site-ul tau este populat de un astfel de continut, nu vei da gres cu strategia SEO.